• Már 30 millió játékossal büszkélkedhet a Call of Duty: Warzone
  • Ráadásul mindezt tíz nap alatt szedte össze
  • Call of Duty: Warzone teszt

Az Activisionnek a jelek szerint nagyon bejött az ingyenesen játszható üzleti modell: a kiadó tavaly hatalmasat ment a mobiljátékok piacán a Call of Duty: Mobile kiadásával, most pedig a battle royale zsánerét is meghódította a Call of Duty: Warzone segítségével. A fejlesztők nemrég ugyanis jelezték, hogy a Warzone játékosszáma elérte a 30 millió főt, ami tíz nappal a megjelenés után azért alsó hangon is egy igen szép teljesítmény.

Ráadásul azt sem lehet mondani, hogy a Call of Duty: Warzone ne érdemelné meg ezt a sikert. Ahogy tesztünkben is írtunk róla, az Infinity Ward alkotása hoz néhány igen érdekes újítást a zsánerbe, a játékmenete pedig kellően pörgős és addiktív ahhoz, hogy hosszú távon is simán le tudja kötni az embert. Ti kipróbáltátok már? Ha igen, hogy tetszett?

Támogasd te is a PC Gurut!