Cliff Bleszinski, az Epic játéktervezője (többek között JazzJackrabbit és a Gears of War atyja) a GameSpotnak adott interjújában tért ki a nemrégiben kitört Capcom és BioWare botrányra -- tudjátok, amikor kiderült, hogy a játékokhoz zsíros összegért árult DLC-k már rég rajta voltak a lemezen. CliffyB szerint ez nem baj, sőt, jogos lépés, aminek komoly okai vannak.

"Amikor játékot készítesz és elérsz a szállítási státuszig, már vagy három-négy hónapja kész a programod. És van egy nyugvó csapatod, aminek dolgozni kéne valamin. Valamint előfordul, hogy kompatibilitási gondok miatt a tartalomnak már első nap a lemezen kell lennie. Ez a játékipar csúnya igazsága. Nem vagyok oda érte én sem, de ez a helyzet."

Ez persze nem igazán nyugtatja meg a rajongókat, akik úgy vélik, hogy ha már kifizették a 60 dolláros átlagárat egy játékra, akkor a lemezen található adatmennyiség teljes egészében az övék. Szóval Cliff hozzáállása maximum egy ingyenes add-ont magyarázna meg, nem pedig drága, pénzért forgalmazott pakkokat.