Persze azt nem hiszem, hogy bárkit óriási meglepetésként ért volna ez a sajtóközlemény, inkább a „nice to hear” (jó hallani) kategória. Ami pedig a multiplatform megjelenést illeti, arról is többször nyilatkozott már a Crytek, hogy nem engedhetik maguknak, hogy pusztán PC-re fejlesszenek. Jelen esetben ez azt jelenti, hogy Xbox 360-ra és PS3-ra egyaránt megjelenik majd a reményeink szerint az FPS-ek következő generációjaként aposztrofálható játék.

A Crysis 2-vel debütál majd CryENGINE 3 motor is, amely leginkább — a fejlesztők számára — könnyű kezelhetőségével, vadonatúj felhasználói kezelőfelületével és a játékon belül sokkal kiforrottabb grafikus motorjával múlja majd felül a Crysis első részét és nem azzal, hogy még hiperrealisztikusabb megjelenítéssel gyötri a legmodernebb PC-s hardvereket. Ez számunkra részben azt is jelenti, hogy több új játékhoz és újabb platformokon is tudják majd felhasználni az új motort, lévén kevésbé kell a fejlesztőknek megküzdeniük az előző motor gyermekbetegségeivel. Reméljük, ehhez az is hozzátartozik majd, hogy a Crysis 2 PS3-as verziójával nem szenved a Crytek majd hosszú hónapokig, hogy a PC-s és Xbox 360 tulajdonosoknak arra kelljen várniuk, hogy végre azzal is elkészüljenek…

Frissítve: azóta megjelent egy rövid E3-as trailer is megjelent, amelyet alant tekinthettek meg.


(A képek a CryEngine 3 képességeit hivatottak bemutatni, még nem a Crysis 2-ből valók!)