Ki ne emlékezne az első Sacredre? A program legalább annyira hibás volt, mint a Gothic-trilógia, azonban a közönség imádta, így közel négy évnyi megfeszített munkával elkészült a folytatás, amely jobb, szebb, és ötletesebb (TM), mint az elődje. A bogármentesség szinte garantált volt ez alkalommal, hiszen konzolos megjelenést is ígértek a fejlesztők, ahol ugye van egy határ, amit nem lehet átlépni -- így mi, PC-sek is nyugodtan dőlhettünk hátra, hogy ezúttal nem hárul ránk a teljes árú szoftver bétatesztelése. Így volt idáig -- most azonban a kiadó bejelentette, hogy az Xbox 360-as, valamint a PlayStation 3-as változat jövő év elejére csúszik, magyarázat nélkül. Aki kipróbálta már a demót, annak mindenesetre lehetnek sejtései -- a program ugyanis, bár közel sem annyira, mint elődje, de ismételten jó pár hibát tartalmaz, amelyeket a felhasználók jelzéseit használva támpontként kijavíthatnak, hogy a konzolos változat "tökéletes" legyen -- vagyis megint mi, PC-sek végezzük el a bétatesztelést. Reméljük, hogy egy szaftos kis patchben aztán mi is megkapjuk a tökéletesítést, vagy egy esetleges aranyváltozat kárpótol majd mindenért bennünket...