A Witcher 3 csúsztatása és a projekt nagysága miatt szerintem annyira nem volt meglepő a tegnapi bejelentés, miszerint a Cyberpunk 2077 árpilisi megjelenését szeptemberre tolták. Az extra időt természetesen a játék tökéletesítésére használják fel, aminek egyik szomorú következménye, hogy a fejlesztőknek bizony keményen túlórázniuk kell majd.

A CD Projekt elnöke és vezérigazgatója, Adam Kiciński a befektetőknek elárulta, hogy a Cyberpunk 2077-en dolgozó fejlesztőket csak pár perccel azelőtt tájékoztatták a csúsztatásról, hogy azt nyilvánosan is bejelentették volna.

Továbbá azt is kifejtette, hogy azért most, három hónappal a megjelenés előtt döntöttek a csúsztatás mellett, mert úgy érezték, most jött el erre az idő. A fejlesztés ugyanis hosszú folyamat, folyton változik, és ennek tükrében kellett felmérniük a helyzetet. Vannak olyan részek, amik az ütemtervnek megfelelően haladnak, vannak, amik attól elmaradnak. Akadnak még bugok is, sőt újak is felütötték a fejüket.

Szóval mindent figyelembe véve, most jutottak el arra a pontra, amikor felmérve a már működő játékot és a jelenlegi fejlesztési állapotot, úgy döntöttek, halasztani kell öt hónapot. Kiciński szerint mindenki úgy gondolja, hogy ez jó döntés volt, és teljesen biztos abban, hogy szeptemberre úgy tudják kiadni a Cyberpunk 2077-et, hogy közben magukat sem hajszolják túl.