Egészen elképesztőnek tartom, hogy október 26-án lett hétéves a Red Dead Redemption 2 (a „next-gen” frissítés meg sehol), de a mai napig nem született ennél részletesebb, kidolgozottabb open world játék. Mindez jól mutatja, hogy a Rockstar Games még a legjobbnak tartott stúdiókhoz viszonyítva is külön ligában található, éppen ezért a május 26-án megjelenő GTA 6-tól is egy kisebb csodát várnak az emberek – amit nagy valószínűséggel meg is fognak kapni. Bár a western körítés nem mindenkinek van ínyére, a stúdió vadnyugati sandboxa kimagaslóan jó eladásokat tudhat magáénak, nemrég azonban kiderült, hogy Arthur Morgan keserű története meglehetősen nehezen jutott el a célvonalig.
Dan Houser, a Rockstar Games társalapítója a Lex Fridmannak adott közel háromórás (!) interjú során tért ki a Red Dead Redemption 2-re, duplán aláhúzva, hogy a fejlesztés bizony nem volt egy leányálom. „Óriási csúszásban voltunk a Red Dead [Redemption] 2-vel” – mondta Houser. „Annyira túlléptük a költségvetést, hogy nem is akartam rá gondolni. Ráadásul egy olyan játékot készítesz, amiben [itt most komoly spoiler következik!] egy cowboy haldoklik a TBC miatt, és az egész nem áll össze. Kiderül, hogy sokan kételkednek benned abban a pillanatban, ez pedig nem annyira szórakoztató. Nagy volt a nyomás” – tette hozzá, kiemelve, hogy a rengeteget köszönhet a régi brigádnak, nélkülük ugyanis nem jött volan össze a bravúr. Benne volt tehát a pakliban, hogy a Red Dead Redemption 2 fel sem kerül a polcokra (vagy ha mégis, rosszabb minőségben), éppen ezért örülhetünk, hogy végül minden darabka a helyére került, és megszületett a világ egyik legjobb videójátéka. Most már csak egy PS5-re és Xbox Series X/S-re optimalizált verziót kérünk, kedves Rockstar!
A borítóképek forrása: Steam


