• A Destiny 2 minden szeglete megújul és kibővül
  • Eposzba illő átvezetők, játékosközelibb kampányt kapunk
  • Új bolygók, még több ellenség és természetesen loot vár ránk
  • Teljes körű támogatást kapnak a klánok, a funkció túlmutat a külsőségeken
  • A hamarosan megjelenő, júniusi PC Guruban 4 oldalas előzetest olvashattok a Destiny 2-ről

A Destiny 2 teljesen újraindítja a történetet egy csavarral: Gaul, a Kabal hadúr azzal a céllel érkezett, hogy megszerezze magának a Fényt és tettei következményeként minden Őrző elveszti az erejét, megfordíthatatlanul meggyengítve a Földet. Célunk pedig mi más lehetne, mint erőnk visszaszerzése és Gaul elnáspángolása – mindezt minden eddiginél nagyobb és több, eposzba illő átvezetővel megtűzdelt kampány helyezi keretbe. Persze egy egész sor fegyver, átdolgozott felszereléslista és vadonatúj karakterosztályok teszik még színesebbé a játékot és ezúttal az endgame tartalomra sem lesz panasz, ígérik a fejlesztők.

Járni fogunk a már ismert bolygók és területek mellett az európai Holt Zónában (Dead Zone) ami nevével ellentétben nem éppen kihalt, megfordulunk még a Szaturnusz holdján, az óceánok borította Titánon, de kalandjaink elvezetnek a Nessus kisbolygóra, melyet teljesen saját képére formált a Vex.

És mire is menne egy MMO klánok és guildek nélkül? A felhasználók ezúttal már csapatokba is tömörülhetnek, de nem csak egyszerűen egy rövid tag jelöli majd hovatartozásunkat hanem rendes profilt is kpapnak a közösségek. Persze az egész “klánosdi” nem lesz cél nélkül való, lesznek küldetések, melyekhez elengedhetetlen lesz a csapatmunka. Az új rendszernek köszönhetően azok is könnyedén találnak maguknak elfoglaltságot, akik csak beugranának egy körre.