• A Destiny 2-ben nem lesznek dedikált szerverek
  • A hostolást a Bungie szerverei látják el
  • A rendszer egyfajta átmenet kliens-szerver és a peer-to-peer technológia között
  • A csalók kiszűrésére különösen oda fognak figyelni

A Destiny 2-ben nem lesznek dedikált szerverek, ezt már tudjuk. Azt is, hogy a Bungie feladata lesz a vevőszolgálat és a szerverek üzemeltetése, míg maga a játék a Battle.net rendszerén át juthat el a PC-sekhez. Most pedig a Bungie heti blogbejegyzésében Matt Segur vezető mérnök további részleteket is elárult minderről. Miért döntöttek így, miben lesz másabb a Destiny 2 hostolása a Destiny-hez képest?

Nos, kezdjük az utóbbi kérdés megválaszolásával. Míg a Destiny-ben a hostolást a játékosok gépei végezték el, és csak a szkriptek és a logikai feladatok futottak az adatközpontban, addig a Destiny 2-ben minden tevékenység a Bungie szerverein folyik majd, így nem kell host migrációtól tartanunk a Raidek vagy a Trial meccsek alatt.

A dedikált szerverek hiánya pedig abból fakad, hogy a Destiny 2 egyfajta hibridje a kliens-szervereknek és a peer-to-peer technológiának – hasonlóan az előző játékhoz. A szerverek felügyelik a játék előrehaladását, a játékosok pedig a saját tevékenységeiket. A leírtak alapján sokat invesztáltak ebbe a szerverinfrastruktúrába, ami először használ felhő alapú szervereket is. A peer-to-peer megoldás azonban PC-n a csalók kihasználhatják.

Ezzel kapcsolatban Segur kifejtette, hogy a „biztonsági nindzsáik” éveket töltöttek azzal, hogy kidolgozzák a Destiny 2 új és élettel teli közösségének biztonságban tartásának tervét. „Szupertitkos stratégiát” dolgoztak ki, aminek hála „a csalók élete a játékban ocsmány, brutális és rövid lesz.”

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!