• Deus Ex: Mankind Divided részletek
  • Két évvel a Human Revolution eseményei után, 2029-ben járunk
  • Adam Jensen egy kettősügynök
  • Javult a fegyveres harc és a lopakodás is
  • Minden missziót úgy teljesítünk, ahogy akarunk, a bossharcokat is
  • Kétszer annyi fejlesztési lehetőség van
  • A fegyvereket akár harc közben is módosíthatjuk
  • PC, Xbox One és PS4 platformra készül a játék
  • Megjelenési dátum még nincs

A tegnapi esti szivárgás után a Square Enix hivatalosan is bejelentette a játékot, a Game Informer aktuális számából pedig megkaptuk az első részleteket is. Ezek szerint a játékban két évvel a Human Revolution eseményei után, 2029-ben járunk, amikor is Adam Jensen, a főszereplőnk, az Interpol egy új, a terrorizmus megváltozott módszerei ellen küzdő Task Force 29 tagja, ám emberünk nem teljesen bízik meg bennük, így egy másik titkos társaságnak, a Juggernaut Collective-nek is dolgozik. A történt során főleg ez a két tábor fog feladatokkal ellátni minket, és igen, néha ütközni is fognak az érdekek, hogy a játékosokat döntéshelyzetbe kényszerítve formálni tudjuk az események menetét. A sztori az eredeti Deus Ex eddigi legközvetlenebb felvezetéseként szolgál majd, és illeszkedik a Human Revolutionben történtekhez, ám a mentéseket nem lehet áthozni, a fejlesztők választották ki, milyen befejezés szerint haladunk tovább, de igyekeznek a különböző finálék minél több elemét felhasználni. Természetesen a történetnek lesz személyes vonala is, ami Adam megváltásáról szól majd.

A játékmenet terén változatos környezeteket és sokkal okosabb, a szituációkra jobban reagáló, agresszívabb és jobban felszerelt ellenfeleket kapunk (több nővel is találkozhatunk majd), az összes missziót pedig úgy oldhatjuk meg, ahogy azt szeretnénk (az egyik megbízás felét akár át is lehet ugrani), teljesen észrevétlenül, lopakodva, vagy mindenkit szitává lőve, esetleg ezt a két lehetőségét kombinálva -- a bossharcokra ugyanez igaz, ezeket is a kedvünk szerint végezhetjük el. A küldetésekben segít, hogy ezúttal kétszer annyi fejlesztés közül választhatunk, amit Adamre aggathatunk: van, amivel a megjelölt ellenfelek mozgását követhetjük, egy másikkal a mentális állapotukat láthatjuk, hogy a beszélgetések során jó válaszokat adjunk, megint másikkal pedig nesztelenül szaladhatunk. Ehhez kapcsolódón a fegyverek használata is kibővült, és nem csak annyiban, hogy ezt a mechanizmust is csiszolták (ezen több évet dolgoztak), hanem abban a tekintetben is, hogy bármikor, a harc hevében is válthatunk ezek felszerelésén, kiválasztva milyen töltényt vagy optikát akarunk. Az Eidos Montreal szeretné, ha a játékosok sokat kísérletezgetnének, ezért könnyűvé teszik a képességek és a fegyverek közötti váltást, így a speciális tulajdonságok újratölthetők, és gyorsbillentyűkkel érhetők el a kedvencek, illetve ott van a már említett fegyverbuherálás.

A Deus Ex: Mankind Divided PC, Xbox One és PS4 platformra készül, ám megjelenési dátum még nincs. A Square Enix azt ígérte, hogy ma további részleteket kapunk.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!