• Még idén márciusban jelentették be a Divinity: Fallen Heroes érkezését
  • Most azonban a Larian Studios jelezte, hogy a projekt bizonytalan ideig szünetel
  • Méghozzá időhiány miatt

A Larian Studios még idén márciusban jelentette be újabb, a népszerű Divinity-sorozatba tartozó játékát, a Divinity: Fallen Heroes-t. A Larian Studios és a Logic Artists összefogásával készülő darab az Original Sin taktikus, körökre osztott összecsapásait vegyítette volna a Dragon Commander döntéshozó mechanizmusaival, ráadásul az eredeti tervek alapján idén novemberben lehetett várni ennek az az érdekesen mixnek a debütálását.

divinity-fallen-heroes-01.jpg

Nagyon úgy tűnik azonban, hogy ebből végül nem lesz semmi, legalábbis egyelőre, a Larian Studios csapata ugyanis nemrég Twitteren jelezte, hogy leállították a Divinity: Fallen Heroes fejlesztését. A hivatalos indoklás szerint a projekt elkészültéhez jóval több időre és erőforrásra lenne szükség, mint amennyi most a fejlesztők rendelkezésére áll, ezért úgy döntöttek, hogy a Larian inkább a Baldur’s Gate 3-ra fókuszálja az erőfeszítéseit, és a Logic Artists is a saját IP-ivel foglalkozik a továbbiakban.

Fontos azonban kiemelni, hogy a játékot magát nem kaszálták, „csak” parkolópályára küldték, így egyáltalán nem lehet kizárni, hogy az valamikor a jövőben még elkészül. Ahogy a Larian csapata is írta a hivatalos közleményben, abban egyetért a két stúdió, hogy a Divinity: Fallen Heroes egy nagyszerű játék, ami előbb vagy utóbb, de el fog jutni azokhoz, akik várnak rá.