Oké, mostanában az 50-60 GB-os játékok dívnak a játékpiacon, legalábbis a blockbusterek háza táján, de azért akad még manapság 20 GB-ot elfoglaló program, és nem olyan régen a nagyok is csak ilyen kicsik voltak. Szóval azért még mellbe vágja az embert – legalábbis engem –, amikor olyat olvasok, hogy a megjelenés napján érkező patch kitesz egy fél játékot.

Most a Dishonored 2 kap egy 9,1 GB-os patch-et PS4-re, a premierrel egyazon időben. Erről az előrendelők számoltak be, akik már megkapták a példányaikat az amúgy pénteken megjelenő játékból. A hírek szerint ez számtalan bugot irt ki, javítja a textúrát, az árnyékok minőségét, az újratöltési időt, a hangokat és a sebességet (oké, mihez nem nyúl hozzá?). Emellett bekerültek a küldetések közti statisztikák, és a mentések előképet kaptak.

A Press-Start hozta a hírt, hogy az Xbox One-os dobozos változathoz is jár egy hasonló, 9 GB-os patch, bár annak részletei nem ismertek, de feltehetően hasonló javításokat eszközöl. A PC-s változathoz ilyen hír még nem érkezett, de ezek után nem lenne meglepő, ha az szintén kiegészülne egy méretes frissítéssel.

Minden esetre, most már sejthetjük, miért dugta el a játékait a Bethesda az újságírók elől. Képzeljétek el, ha hetekkel ezelőtt, eme 9 GB-os patch nélkül esnek neki a tesztelők a programnak. Naná, hogy más lenne a megítélése.