• A PlayStation-rajongók a leghűségesebb egy friss felmérés szerint
  • A Nintendo csak az Xbox után következik a sorban

Nagyon érdekes felmérést tett közzé nemrégiben Best SEO Companies oldala, amely az egyes generációk lojalitását vizsgálta a márkákat illetően. A teljes elemzés számos témát érint - mi itt most a minket érintő részre, a videojátékokra fogunk koncentrálni, mert hogy volt benne olyan is.

egy-felmeres-szerint-a-playstationnek-vannak-a-leghusegesebb-rajongoi.jpg

Egészen konkrétan azt kérdezték a felmérésben résztvevő nagyjából 1000 embertől, hogy kitartanának-e egy márkánál a jövőben, ilyen tekintetben pedig a PlayStation végzett az élen, ahol több mint 40 százalék válaszolt igennel. Az Xbox - némi meglepetésre - a Nintendót hajszállal megelőzve a második helyen szerepel 31 százalékkal, majd a PC és a VR márkák következnek.

  • PlayStation - 40.7%
  • Xbox - 31.0%
  • Nintendo - 30.4%
  • Gaming PC márkák - 14.7%
  • Gaming laptop márkák - 8.6%
  • HTC Vive - 3.6%
  • Oculus Rift - 3.3%

A felmérésből kiderült az is, hogy a vásárlásnál az ár a legfontosabb, amit a megkérdezettek 90%-a tartott fontosnak, ezen kívül csak a jó online tesztek (69%) és a mások ajánlása (54%) volt az, amit a válaszadók legalább fele fontosnak vélt. Érdekesség, hogy a szoftverkínálat nem szerepelt a felsorolásban, az azonban kiderült, hogy a Z-generáció tagjai számára sokkal fontosabb szempont az adott termék népszerűsége, illetve környezetbarát kialakítása, mint a többi korosztálynak.