A szólista módot fejlesztő EA Los Angeles és a multiplayerért felelős DICE twitteres bejegyzéseiből ma kiderült, hogy a modern köntösbe öltöztetett Medal of Honor egyszemélyes kampánya egy erősen módosított Unreal Engine 3-at, míg a multiplayer szekciója a DICE által kifejlesztett Frostbite nevű grafikus motort fogja használni.

A döntés mögött valószínűleg a fejlesztők munkájának megkönnyítése és felgyorsítása állt, hiszen köztudott, hogy az Epic motorjával könnyen és viszonylag gyorsan lehet nagyon szép játékokat összehozni, a DICE emberei pedig már minden bizonnyal csukott szemmel is tudják használni a saját motorjukat, elvégre ezzel dolgoztak a Bad Company 2 fejlesztése során is.

Arról sajnos még nem érkezett hír, hogy a két motor használata miként befolyásolja a játék gépigényét, de lelkiekben azért készüljünk fel, hogy extra mennyiségű tárhelyre lesz szükségünk.