• Új mod érkezett a Starfieldhez
  • Amely némileg átszabja az űr felfedezését
  • Immáron gyorsutazás nélkül repkedhetünk a planéták között
  • És még töltőképernyőket sem kell bámulnunk

Noha Todd Howard már a Starfield megjelenése előtt tisztázta, hogy nem fogunk tudni szabadon repkedni az űrben, néhány játékost mégis meglepett, hogy az RPG-ben való navigálás sokkal inkább hasonlít a Mass Effect-széria galaxistérképére, mint a No Man's Sky rendszerére. A lényeg, hogy a planéták közötti utazáshoz töltőképernyőkön át vezet az út, ahogy azok felszínén is csak így tudunk landolni, ami bizony csalódást okozott pár embernek. Azonban ahol a szükség, ott közel a segítség, ami természetesen – lévén, hogy Bethesda címről van szó – ismét egy tehetséges modder képében érkezett meg, aki elintézte, hogy végre valóban mi magunk fedezhessük fel az adott csillagrendszert.

A Nexus Mods oldalára (ami amúgy nem minden rajongói toldalékot tűr meg a könyvtárában) feltöltött Slower Than Light telepítése után ugyanis gyorsbillentyűk segítségével határozhatjuk meg a hajónk sebességét, melynek maximuma immár a "fénysebesség több százszorosának" felel meg, így már gyorsutazás nélkül tudunk felfedezősdit játszani – és ami még fontosabb: töltési idő sincs. Sajnos a bolygók felszínére továbbra sem tudunk leszállni anélkül, hogy végig kellene nézni az ehhez kapcsolódó animációt, de nem lepődnénk meg, ha a modding közösségnek köszönhetően egyszer ez is valósággá válna. Alanah Pearce, a Santa Monica Studio írója egyébként már felfedezte, hogy kellő türelemmel (értsd: hosszú órákig tartó repkedéssel) az alapjátékban is van lehetőségünk elérni a kiszemelt égitestet, a végeredmény azonban mindennek nevezhető, csak épp kielégítőnek nem (mint kiderült, ezzel a módszerrel a végcél csupán illúzió), szóval ez a mod mindenképp sokat jelenthet azok számára, akik nem egy térképen navigálva akarnak utazgatni a csillagok között.