Bármennyire is fantasztikus lett az immár PS5-ön is elérhető Indiana Jones and the Great Circle, sok embernek inkább egy új Wolfenstein-játékra fáj a foga – nem véletlenül, hiszen az uppsalai székhelyű MachineGames már három alkalommal (The New Order, The Old Blood, The New Colossus) is bizonyította, hogy jó kezekben van nála az FPS-ek nagyapja. A kooperatív módra kihegyezett Youngblood ugyan méretes csalódásnak bizonyult, ám egy kizárólag egyjátékos kampányt kínáló régimódi lövöldére bizonyára továbbra is vevő lenne a közönség – a kérdés csak az, vajon visszatér-e még a közkedvelt franchise?

Hivatalos bejelentésig ezt nehéz lenne megmondani, annyi azonban biztos, hogy a csapatnak van egy olyan alkotása, amely már soha nem fog napvilágot látni. A Timur222 nevet viselő X felhasználó szúrta ki (via TheGamer), hogy a közel nyolc évig a MachineGames kötelékében álló, azóta a Valve-hez igazolt művész, Ayagaure "Ayi" Sánchez Dieppa LinkedIn profilján egy olyan bejelentés előtt álló projekt is szerepel, amit a fejlesztés egy pontján törölt a stúdió, ám sajnos nem tudni, hogy miről is van szó pontosan.

A cég áprilisi álláshirdetése alapján biztos, hogy egy olyan belső nézetű lövöldén ügyködnek a szakik, melynek kapcsán előnyt jelent a robotok és állatok animálása terén szerzett tapasztalat, ergo elég valószínű, hogy a Wolfenstein-széria a jövőben sem lesz elfelejtve. Egyesek szerint egy Quake-játék lehet a kukában landolt produkció (ne feledjük, hogy a MachineGames a Quake és a Quake 2 felújításához is készített extra fejezetet a Dimension of the Machine és a Call of the Machine képében), egy hónapokkal ezelőtti pletyka alapján pedig az sem kizárt, hogy egy Counter-Strike-ra hajazó kompetitív FPS-től vett könnyes (?) búcsút a brigád. Ti Quake-et vagy Wolfensteint látnátok szívesebben a csapattól?

A borítóképek forrása: Steam