• Elkészült a demake-változat
  • Ami a PS1 idejébe repíti vissza a klasszikust
  • Január 31-én kezdődhet meg a szállítás

A játékok "demakelése" egy viszonylag új keletű trend, amely gyakorlatilag azt jelenti, hogy egy játékot alacsonyabb poligonszámú változatban alakítanak át, hogy az régebbi és gyengébb hardvereken is futtatható legyen. A közelmúltban néhány igen impozáns cím kapott demake-kezelést, mint például a Resident Evil 7, de a legújabb demake-játék éppenséggel a FromSoftware PS4-exkluzív klasszikusa, a Bloodborne. A Bloodborne PS1-es demake mögött Lilith Walther és Corwyn Prichard állnak, akik 2017 óta dolgoznak a játékon. Unreal Engine-ben fejlesztették, és a tervek szerint teljes HD felbontásban, 32 bites grafikával fog megjelenni. A Bloodborne PS1 demake január 31-i megjelenési dátumot kapott, és minden jel arra mutat, hogy ez nem is változik, hiszen ezt maga Walther is megerősítette a Twitteren keresztül. A furcsa az, hogy jelenleg nincsenek célzott platformok vagy weboldalak, amelyeken a játékot terjeszteni fogják. Ez azt jelenti, hogy a Bloodborne demake-jét játszani vágyó játékosoknak szemmel kell tartaniuk Walther Twitter-oldalát, ha bármilyen frissítést szeretnének megtudni.

maxresdhhefault.jpg