• Érdekes részlet derült ki a játékról
  • Azon belül is a lovakról
  • Amikhez emberi csontvázak modeljeit használták

Az eredeti Assassin's Creed, amely még 2007-ben jelent meg, egy nyílt világú akció-kalandjáték volt, amely a modern korban és a XII. század végi harmadik keresztes hadjárat idején játszódott a Szentföldön, amely a mai Izraelt és Szíriát is magában foglalja. A modern környezetben a játékosok Desmond Miles szerepébe bújhattak, akit az Abstergo Industries elrabolt, és akinek az a feladata, hogy egy Animus nevű gép segítségével felkutassa ősei genetikai emlékeit. Egyik őse pedig nem más, mint Altair, az Asszasszin Testvériség tagja, akinek az a feladata, hogy megállítsa a Templomos Rend ármánykodóit.

damascus.jpg

A játék fejlesztésével kapcsolatban Charles Randall, a Ubisoft korábbi fejlesztője beszélt néhány kihívásról, amelyekkel a Ubisoft Montreal csapatának szembe kellett néznie, miközben az akkor még új címen dolgozott. Az egyik ilyen kihívás a játékban szereplő lovak voltak, amivel Randall szerint a játék eszköztára nem tudott megbirkózni abban a 3D-s környezetben, amit a csapat létrehozott. Jobb alternatíva nem lévén több emberi csontvázat kellett lóvá alakítsanak, amelyet in-engine renderelni lehetett. Randall további fejlesztési kihívások között említette Altair társának, és riválisból lett barátjának, a félkarú Maliknak a megalkotását, akinek a csapat szintén nehezen tudott egyedi csontvázat renderelni a pénzhiány miatt. Malik esetében úgy alkották meg a hiányzó karjának helyét, hogy a bal karját egyszerűen kifordították, amit Randall szerint a játékosok észrevehetnek, ha megfelelően forgatják a kamerát.