• Megjelent a Steamen az 1.2-es verziószámú hivatalos patch
  • A program stabilitása mellett számos játékmenetbeli hibát kiküszöböl a folt
  • A javítás konzolos változatait erre a hétre ígéri a Bethesda 

A Bethesda „jó szokásához” híven a Fallout 4 sem indult zökkenőmentesen, hiszen a program hemzseget a különféle technikai és játékmenetbeli hibáktól, melyek között akadt olyan is – például a Monsignorbe való utazás -, aminek következtében menthetetlenül összeomlott a játék. A Berhesda a nyitott világ által nyújtott szinte korlátlan szabadság számlájára írta a problémák többségét, melyeket hiába próbáltak tekintélyes méretű tesztelőgárda segítségével kiszűrni, a variációs lehetőségek sokasága és a váratlan események kiszámíthatatlansága miatt lehetetlen volt minden helyzetet szimulálni. 

Persze a fejlesztőcsapat nem volt rest, és bétajavítás formájában a számítógépes változat hibáit már megpróbálta orvosolni, és miután a tapasz működőképesnek bizonyult, kiadták a Steamen az 1.2-es verziószámú hivatalos verziót belőle. A frissítés számos tekintetben javítja a Fallout 4 működését, optimalizálja például a program memóriakezelését, és stabilabbá teszi annak futtatását, ugyanakkor az olyan bosszantó dolgoknak is búcsút inthetünk, mint a Reunions misszó teljesítését követően lakat alá kerülő fegyverek, a terminálokba való idegesítő beragadás, vagy éppen a Confidence Man küldetés alatt folyamatosan újratöltődő életenergia anomáliája. 

Emellett pár új funkciót is kapunk a javítások mellé, így már lehetőségünk lesz a patch installálását követően konfigurálni a numerikus billentyűzetet, de a Remapping Activate funkció is használhatóvá válik a Quick Containereken.

A javításra a konzolos verziók tulajdonosainak sem kell már sokat várniuk, hiszen annak érkezését erre a hétre ígéri a Bethesda.