• Folytatást kap a Hellgate: London
  • Bill Roper és csapata ugyanis licencszerződést kötött a HanbitSofttal
  • A Hellgate: Redemption kódnéven futó alkotás Unreal Engine 5-tel készül
  • És a AAA kategóriába sorolta az alkotó

A Hellgate: London az a játék, amellyel soha nem játszottam, de olyan sokszor szerepelt a PC Guru hasábjain, hogy lehetetlenség volt elmennem mellette, így tudom, mennyire várták az emberek. A Diablo-szerű (a fejlesztők okán ez nem a véletlen műve), ugyanakkor más perspektívából történő posztapokaliptikus démonirtás végül nem minden szempontból tudott megfelelni a felettébb magasan lévő elvárásoknak, nem sokkal később pedig maga a Flagship Studios is lehúzta a rolót, a rajongók azonban azóta is várják a folytatást, vagy legalább egy felújítást. Persze voltak ilyen-olyan próbálkozások ezzel kapcsolatban, ám úgy fest, végre valóban elérkezett a megváltás, méghozzá egyenesen a dark fantasy akció-RPG alkotójától.

hellgateredemptionunreal5.jpg

Bill Roper és új csapata, a Lunacy Games ugyanis licencszerződést kötött a HanbitSofttal (a cég még 2020-ban szerezte meg az IP jogait a Bandai Namcótól) annak érdekében, hogy egy AAA-s Hellgate-játékot készíthessen. "Sok-sok évig álmodtam arról, hogy visszatérjek a 2007-ben debütált franchise-hoz" – mondta Roper. "Mindig is úgy éreztem, hogy befejezetlen ügyem van a Hellgate-tel, ezért is lett Hellgate: Redemption a projekt kódneve ." A neves fejlesztő elárulta, hogy Unreal Engine 5-tel formálódik a felélesztés, és bár a lore elemeit, valamint a főbb mechanikákat megtartják a Hellgate: Londonból, igyekeznek profitálni az azóta érkezett újdonságokból és technológiákból. Jó kezekben van tehát a franchise, ám egyelőre jó kérdés, hogy mikor láthatjuk a folytatást (vagy rebootot, ezt még nem lehet tudni) – annyi viszont biztos, hogy PC mellett konzolokra is befut majd.