• Kifejezetten gamerekre szabott termékcsaládot mutatott be az IKEA
  • A Republic of Gamers (ROG) közreműködésével készültek

Tekintettel a gamerek egyre növekvő számára – világszerte 2,5 milliárd játékos –, valamint a gaming piac gyors növekedésére, az IKEA számára természetes lépés volt, hogy bekapcsolódik a viedójátékok világába azzal a célkitűzéssel, hogy szebb hétköznapokat teremtsen az emberek többsége, köztük sok gamer számára.

ph180881.jpg

Az IKEA nagy múltra tekint vissza az okos lakberendezési megoldások kifejlesztésében, de a videójátékok területének felfedezése még folyamatban van. Ahhoz, hogy kiválóan teljesítő megoldásokat hozzon létre ehhez a környezethez, az IKEA a gaming világának igazi szakértőjével, a Republic of Gamers (ROG) vállalattal lépett együttműködésre. A ROG (az ASUS almárkája) vezető helyet foglal el a gaming iparban, és kiváló minőségű, innovatív hardvert és felszereléseket tervez a játékosok számára. A ROG komoly ismeretekkel rendelkezik a gaming iparról, és új módszereket keres a gaming otthoni beillesztésére. E két terület legjobbját ötvözve az együttműködés célja a gaming élmény demokratizálása azáltal, hogy releváns, funkcionális, szép és megfizethető termékeket és teljes körű gaming megoldásokat hoz létre, hogy mindenki könnyebben megteremthesse a kívánt játékkörnyezetet.

„A gamerek világszerte ismerik és szeretik a ROG márkát, és bíznak benne, hogy a piac legizgalmasabb játékinnovációit nyújtja” – nyilatkozik Kris Huang, az ASUS Gaming Gear and Accessory Business Unit vezérigazgatója. „Az IKEA szakértőivel kötött új partnerségünk lehetővé teszi a ROG számára, hogy otthonukban új és érdekes lehetőségeket találjunk a gamerek örömére.”

ph180878.jpg

„Úgy gondoljuk, sokat kell tenni a gamer élmény demokratizálásáért – mondja Ewa Rychert, a svéd IKEA Workspace globális üzleti vezetője. – Most megtesszük az első lépést a gaming útján, és ezt megfizethető, nagy teljesítményű gamer termékek és komplett megoldások bemutatásával tesszük, amelyek reményeink szerint tükrözik az emberek személyiségét és ízlését”.

Az új gamer termékválaszték a PC-játékosokat célozza meg, és a következő hat termékcsaládot foglalja magában: UPPSPEL, LÅNESPELARE, MATCHSPEL, GRUPPSPEL, UTESPELARE és HUVUDSPELARE. 

Az IKEA a Republic of Gamers-szel (ROG) együttműködésben tervezte meg az UPPSPEL termékeket. A sorozat többi részét az IKEA fejlesztette ki az együttműködés során szerzett meglátások és ismeretek alapján, hogy biztosítsa a teljes gaming kínálat szélességét, és kielégítse a játékosok különböző igényeit a funkció, a dizájn és az ár tekintetében. 

„Sokat tudunk a játékosok igényeiről, nehézségeiről és elvárásairól, és megoldásokat akarunk tervezni a tökéletes, magával ragadó játékélményhez” – mondja Johnny Chan, a Republic of Gamers tervezője.

ph181008.jpg

Az új gamer termékválaszték összességében több mint 30 terméket tartalmaz, beleértve a bútorokat – gamerasztalokat és -székeket, valamint egy fiókos elemet –, a kiegészítőket – egy bögretartót, egér-kábelvezetőt, nyakpárnát, gyűrűs lámpát – és még sok mást. Az új termékcsalád különböző árkategóriájú játékasztalokat és székeket kínál a különböző célcsoportok igényeinek kielégítésére.

„Az a célunk, hogy termékeink jobb ergonómiát és funkciókat kínáljanak, így a játékosok még jobbak lehessenek abban, amit csinálnak, anélkül, hogy szükségtelenül terhelnék a testüket – tulajdonképpen jobb sportolók legyenek” – mondja Jon Karlsson, az IKEA tervezője.  

„Úgy gondoljuk, hogy minden gamer számára jó hír az IKEA játékosokat célzó termékeinek megjelenése. A ROG történetének 15 éve alatt, gamerek generációival tettük meg ezt az elképesztő utazást egy kibontakozóban lévő szub-kultúrától a fősodorig. Üdvözlünk IKEA, GLHF!” – tette hozzá Gyöngyösi Zoltán, az ASUS Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Az IKEA által a Republic of Gamers (ROG) közreműködésével kifejlesztett új gaming termékcsalád 2021 októberétől lesz fokozatosan elérhető Magyarországon az IKEA áruházakban.