Európában pénteken jelenik meg a Gears of War Ultimate Edition, ami felújított változatban hozza el a 2006-os játékot az Xbox One felhasználóinak. Hamarosan egy új generáció kóstolhat bele Marcus Fenix küzdelmébe a Locust horda ellen, átélve azt, miért voltak olyan sokat megőrölve kilenc évvel korábban.

A megjelenés alkalmából a játék tervezője, Cliff Bleszinski egy rakás háttér-információval, amolyan érdekességekkel látta el az érdeklődőket, ezáltal egy kicsivel jobb képet kapva arról, hogy milyen ötletekből született meg az Xbox 360 egyik legnépszerűbb programja.

  • Eredetileg úgy volt, hogy Anyának hatalmas mellei lesznek, de meggyőztem Pete Heyest arról, hogy kevésbé legyen karikatúra. Ironikus, ha megnézzük a férfi karaktereket.
  • Sosem akartam ilyen izmos szereplőket. Kevin Lanning csinálta meg így, a művészeti vezető, Jerry O'Flaherty közreműködésével.
  • Sok inspirációt kaptam a bukott házasságomból és a Londonban tett utazásomból.
  • Utólag visszagondolva az, hogy a Berserker egy nőstény, és le van láncolva, hogy párosodjanak vele, elég durva. Rossz állapotban voltam.
  • Mielőtt bemutattam volna a játékot a Microsoftnak, egy csomó fekvőtámaszt csináltam a hotelszobámban és Eminem Lose Yourself számát hallgattam.
  • Maria a személyes kinyilatkoztatásom volt Terri Schaivo és a halálhoz való joggal kapcsolatban… egy gyíkemberes lövöldében.
  • Dom és Maria képét a Gears of War 2-ben a volt barátnőmről és rólam mintáztuk.
  • A kínzások, amit a locustok műveltek egy alig leplezett kijelentés volt a Guantánamói-öböllel kapcsolatban… egy gyíkemberes lövöldében.
  • Marcus ezért kapta a Fenix nevet, mert a bukott házasságomból főnixmadárként támadtam fel.
  • A Mad World volt a himnusza annak, amin keresztül mentem az első házasságom bukása után. A marketingcsapat ezt valahogy megérezte, és ezt ajánlotta a reklámba.
  • A másik szám az Evanescence-től a My Immortal volt, de az nem annyira menő.
  • Baird egy gyerekkori barátról, Mark Bairdről kapta a nevét, aki egy szemétláda volt.
  • Mielőtt megjelent a játék, átjött Randy Pitchford kipróbálni, és miután látta, milyen kemények a locustok, azt mondta, ez egy daráló.
  • A singleplayer kampányban a tár utolsó tölténye 25 százalékkal nagyobbat sebez, így nagy az esélye egy döbbenetes jelenetnek.
  • 97-ben bemutattam egy játékot, amiben egy láncfűrész puskát akartam OverFiend néven.
  • Lézerpuskákat terveztünk, de végül vietnámi technológia mellett döntöttük. Korai művészi munkákon még lehet látni ezeket.
  • Rod Fergusson csempészte be a singleplayer módba a kifáradást, amíg üzleti úton voltam. Nagyon mérges voltam.
  • A fedezékrendszer ötletét akkor kaptam, mikor Lee Perry megmutatta nekem a Kill Switch című játékot.
  • Dave, a vezető pályatervezőnk azt akarta, hogy Tai egy szakadékról ugorjon le, de kiharcoltam a sörétes puskás öngyilkosságot.
  • Dom eredeti neve Glynn volt, ameddig Rod Fergusson meg nem látott az asztalomon egy Santiago márkájú doboz cigit, és felvetette ezt az ötletet.
  • A Boomers a Bubblegum Crisis-ben látott robotokról kapták a nevüket, amiket a Blade Runner inspirált.
  • A művészeknek megmondtam (a Quake-éra után járunk), hogy egyetlen koponyát sem akarok a játékban látni. 
Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!