• Ma érkezik a Ghost of Tsushima 1.05-ös frissítése
  • Benne a Lethal nehézségi fokozattal
  • Illetve a jóval megengedőbb Lower Intensity Combat opcióval

A Ghost of Tsushima nagyjából másfél hete jelent meg, a játék mögött álló Sucker Punch pedig bejelentette, hogy még a mai nap kiadják hozzá az 1.05-ös patch-et. A frissítés fénypontja egyértelműen a Lethal nehézségi fok megjelenése, mely, ahogy a címe is mutatja, jóval halálosabbá teszi majd a játékot. Ezen a fokozaton az ellenfeleink hamarabb kiszúrnak minket, emellett pedig agresszívabbak és gyorsabbak is lesznek, valamint a fegyverük is nagyobbat sebez, bár érdemes megjegyezni, hogy utóbbi visszafelé is igaz, avagy a mi katanánk is jobban fáj majd a mongol uraknak.

A patch másik újítása pedig lényegében a Lethal nehézség ellentettje, a Lower Intensity Combat. Ez a mód lényegében úgy csökkenti az összecsapások nehézségét, hogy azért a harcrendszer sajátosságai megmaradjanak: több időnk lesz például védekezni, sokkal több támadástípust háríthatunk, valamint a mongolok is kevésbé viselkednek agresszívan ebben a módban, ha például gyógyítjuk magunkat, akkor nem esnek nekünk, és ha egyszer megsebeztek, akkor rövid ideig nem támadnak. Emellett pedig a nagyobb darab mongolok kombóit is megakaszthatjuk egy-egy sikeres erős támadással, így őket is könnyebb lesz valamivel lenyomni.