• Átdolgozzák a harcrendszert a Ragnarök-ben
  • Sokkal jobban meg kell majd fontolni a megfelelő taktikákat

Eric Williams, a God of War Ragnarök rendezője elárult néhány részletet a játék frissített harcáról, és arról, hogy miben különbözik a 2018-as eredetitől. Williams szerint a folytatás a korábbinál változatosabb és taktikailag igényesebb harcot kínál majd. "A Ragnarök-ben, amit kifejezetten Kratosszal próbálunk elérni, az az, hogy sokkal több lehetőséget adjunk a játékosnak" – mondta Williams. Ezt nagyrészt Atreus fogja biztosítani, aki felcseperedett és sokkal ügyesebb lett, így rengeteg további kombó-mozdulatot használ majd a csatatéren. A Ragnarök-ben az ellenségek is fejlődni fognak, és megtanulják, hogyan ellensúlyozzák a főhős páros új képességeit. Sokuknál dönteni kell majd a taktikáról, hogy ki támadjon először: Kratos vagy Atreus. Egy másik dolog, ami hozzá fog járulni az élményhez, az a szintek vertikalitása lesz, amit a játékmenet leleplezésénél is láthattunk már. Nem csak Kratos, hanem az ellenfelek is a magasságot fogják előnyükre használni, ami növelni fogja a harci helyzetek változatosságát.