• Nem szakítják meg vágások a Ragnarök átvezetőit
  • Pont úgy, mint a 2018-as részben
  • A játék jövőre érkezik

A 2018-as God of War hosszú, megszakítás nélküli one-shot felvétele bár lenyűgöző volt, nem volt éppen újdonság a játékok világában. A Splinter Cell: Conviction hasonlóan nem tartalmazott vágásokat, Maxime Béland kreatív igazgató ambiciózus elképzelése szerint. Miután a God of War: Raganrök játékmenetét a legutóbbi PlayStation Showcase-en bemutatták, a rajongók több helyen rákérdeztek, hogy a folytatásban is alkalmazni fogják-e a one-shot kameramozgást a fejlesztők Matt Sophos narratív igazgató a személyes közösségi média profilján keresztül válaszolt egy ilyen kérdésre, és egy kíváncsi Twitter-felhasználónak elmondta, hogy a Ragnarök valóban "egyetlen, megszakítás nélküli felvétellel fog büszkélkedni, pont úgy, mint 2018-ban".