• Drágábbak a kocsik a GT7-ben, mint a GT Sportban
  • Akár 14 000 forintot is rákölthetünk egy autóra
  • Már ha akarunk, mert pusztán játékkal is összegyűjthető a kívánt összeg

A Gran Turismo 7 megjelenése előtt, amikor az újságírók és influenszerek a kezük közé kaphatták, a mikrotranzakció még nem volt éles, így nem lehetett megállapítani, hogy mennyibe fog fájni egy új kocsi. Ám a megjelenés napján ez is aktiválva lett, és kiderült, hogy bizony drága mulatság új autót venni. A valóságban ehhez hozzá vagyunk szokva, na de azért egy játékban talán túlzás az élet ilyen szintű szimulálása.

A VGC vetette össze a Gran Turismo 7 mikrotranzakcióját a Gran Turismo Sportban lévővel. Szignifikáns különbség, hogy míg utóbbi játékban egyesével vehettük meg a járműveket, addig az új játékban már kreditcsomagokat kell vennünk, és ezt költhetjük el a járművekre. Igen ám, de a gépcsodák a Gran Turismo 7-be baromi sok kreditbe fájnak.

Egy Porsche 919 Hybrid 16 a Gran Turismo Sportban 2,99 dollárba került, vagyis nagyjából 1000 forintba. A Gran Turismo 7-ben ugyanez a kocsi 3 000 000 kreditbe kerül, többe, mint a legnagyobb kreditcsomag. Az ugyanis „csak” 2 000 000 kreditet tartalmaz, bár így is 19,99 dollárba, azaz nagyjából 7000 forintba fáj. Vagyis két ilyen csomagot kell vennünk, ha a szívünk vágya egy Porsche 919 Hybrid 16, azaz durván 14 000 forintot kell ráköltenünk. Ügyes húzás, mi?

Persze fontos leszögezni, hogy egyáltalán nem kötelező valódi pénzt költeni a Gran Turismo 7-ben, az említett 3 000 000 kreditet pusztán játékkal is összegyűjthetjük, és meglehet a vágyott Porsche 919 Hybrid 16.