• A Focus Home Interactive és a Spiders a kisebb, de egyéni ízzel ellátott szerepjátékok készítésére fókuszál.
  • Tőlük kaptuk az egyedi helyszínen játszódó, egészen ötletes Mars: War Logs című játékot is.
  • 2018-ban egy újabb különleges szerepjátékot kapunk tőlük a GreedFall képében.

A Focus Home Interactive és a Spiders gyakran előáll egy újabb szerepjátékkal. Általában nem nagyobb projekten dolgoznak folyamatosan, huzamosabb ideig, hanem inkább rövidebb idő alatt elkészíthető, közepes méretű játékon. Ennek az eredménye az, hogy elég gyakran kapunk tőlük szerepjátékokat, de azok monumentalitás és megvalósítás tekintetében nem versenyezhetnek a legnagyobb modern szerepjátékokkal.

Ennek ellenére ezek a játékok összeségében nem rosszak, mivel a hiányosságok ellenére is látszik rajtuk a törődés nyoma. A Bound By Flame és The Technomancer játékok után, most a GreedFall című programjukkal szeretnék megörvendeztetni a szerepjátékokért rajongó játékosokat. A GreedFall valószínűleg hasonló minőséget fog képviselni, mint a csapat korábbi játékai, de az már az első előzetesen is lászik, hogy ennek a játéknak is meglesz a saját egyénisége, hangulata.

A történet egy olyan titkokkal övezett szigeten játszódik, ami talán értékes kincseket rejt a meggazdagodásra vágyóknak. A hely misztikuma különböző telepeseket, kincsvadászokat és zsoldosokat csal magához. De sziget már a telepesek érkezése előtt sem volt lakatlan: természetfeletti képességekkel megáldott bennszülöttek laknak itt, és nem nézik jó szemmel a hódító törekvéseket. Ebből következően a konfliktus máris adott.

GreedFall szigete egy élettel teli, folyamatosan változó, fejlődő hely, így emlékezetes élményeket fog tartogatni az azt felfedező telepeseknek, valamint a játékosoknak. Az egyértelműnek tűnő döntéshelyzetek során meghozott választásaink, és a legfontosabb politikai döntéseink is befolyásolni fogják a sziget frakcióihoz fűződő kapcsolatunkat. A játék valamikor 2018 folyamán érkezik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

A Focus Home Interactive szerint az új játékuk témája, világa és hangulata elérheti majd a szerepjátékok szerelmeseinek a szívét. A kiadót és a fejlesztőt pedig nem zavarja az, ha ez a játékuk sem hoz majd elsöprő sikert, mivel tisztában vannak azzal, hogy az eddigi játékaik is megosztották a játékosokat.

De azt is tudják, hogy mindegyik játékukba újabb és újabb játékosok szerettek bele, így az évek alatt egyre nagyobb közöségett sikerült elérniük. Így sarkalva a fejlesztőket arra, hogy tegyenek a játékról játékra történő fejlődésért. Becsülendő hozzáállás, hogy nem akarnak mindenkinek megfelelni, ehelyett inkább olyan játékokat készítenek, amikért maguk is lelkesednek.