A dán fejlesztők egy második világháborúban játszódó FPS-RTS kombinációt találtak ki, amelyben egyrészt a csatatéren akciózhatunk az egyedi katonánkkal -- akár járműveket is vezetve --, másrészt pedig a War Serveren keresztül a teljes térképet belátva menedzselhetjük az erőforrásainkat, és döntéseket hozhatunk arról, hogy mit és hogyan támadjunk meg a következő hadművelet során. A dolog igazán érdekes része azonban az, hogy a háború szüntelenül hömpölyög majd, s -- a fejlesztők reményei szerint -- mindig lesz több ezer játékos, akik egymás vérét ontják a virtuális csatatereken, ezzel egy igazi, dinamikus háborút kialakítva.
A házi készítésű Retox motorra épülő, böngésző alapú Heroes & Generals még nem tudni, pontosan mikor fog megjelenni, de ha felkeltette az érdeklődésedet, akkor irány a játék hivatalos oldala, ahol lehet jelentkezni az alfatesztelésre.