Ti is tudjátok, mi is tudjuk, és nem utolsó sorban a játékkiadók is tudják: amint megjelenik a Grand Theft Auto 6, a Rockstar Games játéka jó eséllyel hónapokig minden konkurenciát le fog söpörni a piacról. Oké, vannak olyan őrültek, mint a Devolver Digital, akik már csak azért is közvetlenül vele egy napon küldik majd piacra a játékukat, de aki pénzt is szeretne keresni a fejlesztésével, messziről elkerüli a GTA 6 megjelenési dátumát, jellemzően még akkor is, ha az adott cím köszönőviszonyban sincs a nyílt világú bűnözős akciójátékokkal.
A legtöbb kiadó persze ezt sztoikus módon nem vallaná be (Randy Pitchford például nyíltan elutasította a felvetést a Borderlands 4 kapcsán), Hideo Kojima azonban ennél őszintébb. A legendás japán játéktervező a Hideo Kojima Radio adásában árulta el (via Genki), hogy a kiadók mindig ügyelnek arra, hogy elkerüljék a nagy, sikervárományos konkurencia megjelenési ablakát, ez pedig a GTA 6 miatt sokaknak nagy stresszforrást jelentett az idei őszi szezonra nézve. Ez így van a Kojima Productions háza táján is. A stúdió feje eredetileg szeptembert célozta volna meg a Death Stranding 2: On the Beach megjelenésével, ám úgy fest, azért került június 26-ra a megjelenés, hogy ezzel kellő távolságot tarthassanak a korábban idén őszre pletykált GTA 6-tól.
Borítókép forrása: Kojima Productions