A PlayStation YouTube csatornájára egy rendkívül érdekes interjú került fel, melyben az Uncharted 4: A Thief's End és a The Last of Us rendezője, avagy Neil Druckmann beszélget a Guerrilla Games vezérigazgatójával (Hermen Hulst) a Horizon: Zero Dawn című játékról. A videóból több érdekesség kiderül a Naughty Dog és a Guerrilla Games munkásságáról is.

Hulst elmondta, hogy a végleges Horizon nagyon közel van ahhoz, amit még a fejlesztés elején felvázoltak a játékról. A játék szinte minden részletében az lett, aminek az alkotói tervezték, viszont van olyan része a programnak, ami egészen másképpen festett a korai prototípusban. Ez az elem pedig nem más, mint a harcrendszer.

A korai harcrendszer nagyon hasonlított a Killzone-játékokban látottakhoz. Az első prototípusban még a Killzone M82-es gépkarabélyba is benne volt, csak a fejlesztők látták, hogy nagyon furcsa élmény egy ilyen fegyverrel ritkítani a mesterségesen előállított dinoszauruszokat, így végül újragondolták a harcrendszer egészét.

Az tudtátok, hogy az Uncharted egy steampunk, nyílt világú játék is lehetett volna? Az ilyen részletekért érdemes megnézni a teljes interjút.