• A Dark Forces-játékok ihlették a Respawn készülő Star Wars FPS-ét
  • Erről a csapat álláshirdetései árulkodtak
  • A program tehát biztosan az egyjátékos élményre fog koncentrálni

Jövő hónapban végre folytatódik Cal Kestis galaxison átívelő kalandja, április 28-án ugyanis befut a Fallen Order után öt esztendővel játszódó Star Wars Jedi: Survivor, nem szabad azonban elfelejteni, hogy a Respawn egy másik Star Wars-játékon is munkálkodik, ami egy FPS lesz. A projektet még tavaly év elején jelentette be a csapat, az EA kötelékét 13 év után elhagyó kreatív rendező, Ryan Lastimosa távozása után pedig a stúdió több mint 50 pozíciót hirdetett meg a Los Angeles-i és a vancouveri irodájában, jól látható tehát, hogy komoly létszámmal szeretne belekezdeni az egyelőre cím nélküli lövölde elkészítésébe. Az álláshirdetésekből viszont kiderült egy elég fontos információ, nevezetesen, hogy mely alkotások ihlették a készülő programot.

darkforces1.jpg

Ötletekért és inspirációért pedig nem hagyták el a messzi-messzi Galaxist, a LinkedInen meghirdetett állások (többek között pályatervezőt, művészeket, animátorokat és filmes vezetőket is toboroznak) leírásában ugyanis az szerepel, hogy a játékot olyan, '90-es évekbeli klasszikusok ihlették, mint a Star Wars: Dark Forces és a Jedi Knight: Dark Forces 2. Így tehát biztosra vehető, hogy az Unreal Engine 5-tel készülő alkotás az egyjátékos élmények kedvelőinek szól majd, és az akció mellett néhát puzzle-elemre is számíthatunk. A Titanfall 2 az előző generáció egyik legjobb FPS-e volt (amit nagyban köszönhetett a rendkívül erősre sikeredett kampánynak), így joggal bízhatunk benne, hogy az évek múlva érkező játék képes lesz felérni az imént említett legendákhoz.