• Április végén jön a Switch-port
  • Amit nagyon nem volt egyszerű összehozni
  • Főleg a kevés memória miatt

A Zombie Army 4: Dead War a jövő hónap végén, április 26-án érkezik Nintendo Switchre. A portot először a februári Nintendo Direct során jelentették be, miután egy hónappal korábban egy értékelés már kiszivárgott. Ez lett a Rebellion Development eddigi legnagyobb vállalkozása egy PS4/Xbox One-korszakbeli játék portolásával a Switch jóval szerényebb hardverére, és úgy tűnik, nem is volt könnyű dolguk. A GamesIndustry.biz-nek adott interjújában a stúdió vezetője, Arden Aspinall elmondta, hogy a Zombie Army 4 a Rebellion "eddigi legmerészebb portja", és pokolian nehéz volt összehozniuk a működősképes változatot.

"Az első dolog csak az volt, hogy egyáltalán hogyan futtassuk a platformon" – magyarázta Aspinall. "Úgy értem, ez egy hatalmas játék, a PS4-en és az Xbox-on mindenhol volt hozzá elegendő kapacitás, így a mi három és fél gigabájt alatti elérhető memóriánkkal kész rémálom volt a dolog" A vérfröccsenés, a zombik nagyobb száma és a különféle spéci tűz- és időjárás effektek egyszerűen túl soknak bizonyultak ahhoz, hogy belezsúfolják valahogy a Switchbe. "Ekkor kezdtünk rájönni, hogy mekkora bajban vagyunk a teljesítménnyel, mert a framerate folyamatosan leesett" – tette hozzá Aspinall. Ennek ellenére a Rebellion nem jelentette be a Zombie Army 4 késését (kopogjuk le!), tehát valamit biztosan kitaláltak megoldásként.