• Megnőtt az igény a felnőtt tartalmakra
  • Az A Way Out rendezője szerint a szeretet játékmechanika lehet
  • A következő játékában ezzel fog kísérletezni

Az Agony és a hasonló játékok megjelenésével az utóbbi hónapokban fokozott figyelem szegeződik a „felnőtt tartalmakat” népszerűsítő címekre. Míg a románcopcióról híres Bioware kijelentette, hogy a következő játékukban nem lesz ilyesmire lehetőség, és a CD Project Red ennek a totális ellenfilozófiáját követi, addig Josef Fares, vagyis a Brothers: A Tale of Two Sons, valamint az A Way Out rendezője a lengyelekhez hasonló irányba kacsintgat.

„Nagyon érdekes lenne megfigyelni, hogy miként lehet interaktív módon egy szerelmi jelenetet lebilincselővé, érdekessé tenni. Nem csak gombok nyomogatásával” – mondta Fares egy a közelmúltban készült interjúban. – „Mert azt hiszem a gameplay bármit felölelhet, és nem csak verekedésből és ugrálásból állhat. Most van egy elképzelésünk arról, mint is jelent „a játékmenet”, ami többségében lövöldözést, ugrálást, verekedést és vezetést hordoz magával, de azt hiszem lehetséges a szeretetet játékmechanikává tenni abban az esetben, ha jól csinálják. Azt hiszem, megvan annak a módja, hogy valami gyönyörűt alkossunk anélkül, hogy furcsa, vagy szexista dolog lenne az eredmény. Rengeteg ötletem van, amit ezzel kapcsolatban ki szeretnék próbálni.”

jf-fphuge.jpg