Quantum of Solace előzetes poszterA Quantum of Solace pályáit az azonos című, készülő film és a Casino Royal helyszínei ihlették. Ilyen lesz például az az építkezési terület, melyen Bond a CR elején Sébastien Foucan-t üldözi, rendkívül látványos parkour (szabad futó) mutatványokat bemutatva. Ez mind szép és jó, csak annyi a baj, hogy ezen a pályán nem irányíthatjuk szabadon a 007-est, pusztán úgynevezett "quick time eseményként" lesz benne a kész játékban. (A QTE az a megoldás, amikor filmszerűen pereg a dolog, és egy limitált időre kezünkbe kapjuk a vezérlést, hogy egy gombot lenyomva juttassuk túl hősünket az adott szituáción; ilyet láthattunk az ősi Dragon Lairben, illetve újabban a Tomb Raider Legendsben, a God of Warban, a Fahrenheitben vagy a Resident Evil 4-ben - ]{r.)

Az alapjában FPS játékmenet meg lesz szakítva TPS nézetű részekkel is, ez olyankor fog életbe lépni, ha létrára mászunk vagy egy perem mentén araszolunk. Ugyanígy külső nézetbe fog váltani a játék, ha fedezékbe vonulunk, ami nagyban fog hasonlítani a GTA 4 (vagy bármelyik, hasonló megoldással operáló játék) fedezékrendszeréhez. Ugyancsak ezt a nézetet alkalmazza természetesen az említett QTE megoldás is - ezt használhatjuk akkor is, ha egy ellenfelet csöndesen és gyorsan akarunk eltenni láb alól. Apropó, ellenségek: a fejlesztők igen komoly mesterséges intelligenciát ígérnek nekik, kommunikálni fognak egymással, és különböző bekerítési taktikákat alkalmaznak ellenünk  - igaz, ez nem nagy újdonság, de jó lenne látni, hogy ebben a játékban tényleg működik majd...