A Witcher 3 közösségi koordinátora, Marcin Momot a hivatalos fórumon közölte, hogy már itt van a kanyarban, vagyis nagyon hamarosan megjelenik a játék modkészletének frissítése, ami az alábbi pontokon hoz javulást:

  • Eltávolítottunk egy hibát, ami a wcc_lite összeomlását eredményezte a játék kibontásakor (uncooking)
  • Hozzáadtuk a lehetőségeket, hogy a textúrákat a textúra sorból (textures array) változtasd meg
  • Hozzáadtunk egy figyelmeztetést, ha a wcc_lite azért omlott össze, mert túl hosszú volt a hozzáférési út
  • Követhetőbbé tettük a wcc_lite naplózását
  • Kijavítottunk egy hibát, amivel a normal mapek és specularok helytelenül kerültek importálásra. Mostantól azok a textúrák, amelyek neve "_n" vagy "_s" végződésű, a helyes kategóriába kerül
  • Lehetőség van arra, hogy új textúrákat vigyünk be a modkészlettel
  • Több javítás és kisebb fejlesztés a Script Studioban.

Momot azt nem árulta el, hogy a javítás pontosan mikor fog megjelenni, de ismerve a csapatot a héten minden bizonnyal már itt lesz.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!