• Az Epic a GDC 2017 alatt tartott Unreal Engine bemutatóján Randy Pitchford is jelen volt
  • A Borderlands techdemóját mutatta be a Gearbox elnöke
  • Hivatalos megerősítés, vagy bejelentés nincs

Randy Pitchford, a Gearbox elnöke a GDC 2017 során mutatta be, hogy az Unreal motorja mennyire rugalmas, és milyen elképesztően realisztikus effekteket lehet belőle kicsiholni. Mindezt tette egy olyan prezentáció keretében, melyben a demonstrált technológiák „a következő Borderlands játékot fogják hajtani”. El kell ismerni, az Unreal Engine elképesztő árnyék és fényeffektusok kivitelezésére képes, és ragyogóan dolgozik majd alá a Borderlands 3-nak.

Hivatalos bejelentés azonban nem történt, és nem is nagyon táplálnák hamis reményeket az olvasókban. A Gearbox ugyan tavaly áprilisban bejelentette, hogy dolgozik a Borderlands folytatásán, de a kiadó 2K idei üzleti tervében nem szerepel a játék, és ha egyelőre ez minden, amit fel tudnak mutatni, akkor bizony még nagyon-nagyon sok dolguk van a játékkal. Persze mi lennénk a legboldogabbak ha bebizonyosodna, hogy tévedtünk, és az idei E3 alatt már be is jelentenék a játékot.