• Számos dolgozott elbocsátottak a The Molasses Flood csapatából
  • Ők készítik a The Witcher Project Sirius kódnéven futó spinoffját
  • A fejlesztés azonban újrakezdték
  • Emiatt pedig szükségessé vált a leépítés

Ugyan Rívia Geralt kalandjai a Blood and Wine-ban véget értek, a CD Projekt RED a jövőben sem tervez elszakadni Sapkowski dark fantasy univerzumától, hiszen számos The Witcher-játék érkezik majd a (távoli) jövőben. Készül például a 2007-es első rész Unreal Engine 5-öt használó remake-je (a Fools Theory közreműködésével), valamint egy teljesen új trilógia is, bár erről még lényegében semmit nem tudni. Mindezek mellett viszont egy spinoff fejlesztése is zajlik, a többjátékos élményre kihegyezett Project Sirius (munkacím) munkálatai azonban nem mennek zökkenőmentesen, mivel nemrég egészen a tervezőasztalig dobták vissza a programot. Az újratervezés pedig nem csupán azt jelenti, hogy később kapjuk kézhez a produktumot, de emellett leépítésekre is sor került az amerikai stúdiónál.

A CDPR szóvivője a Kotakunak adott nyilatkozatában mondta el, hogy 21 embertől voltak kénytelenek megválni a The Molasses Flood csapatából, valamint további nyolc embert bocsátottak el a lengyel részlegtől. A létszámcsökkentés oka, hogy új kereteket szabtak a fejlesztésnek, ami vélhetően azt is jelenti, hogy kevesebb pénzt szánnak a fejlesztésre – azt viszont világossá tették, hogy szó sincs a program törléséről. A CD Projekt RED elnöke, Adam Kacinski egyébként elárulta, hogy azért volt szükség az átszervezésre, mert nem akartak egy olyan játékon dolgozni, amellyel nem állnak összhangban. Egy jó darabig tehát még egészen biztosan nem fogunk hallani az állítólag kampányt is tartalmazó programról, de azért bízzunk benne, hogy megtalálták a helyes irányt a készítők.