• Hamarosan érkezik az Nvidia DLSS támogatás a Starfieldbe
  • Ám egyelőre csak Steamen lesz elérhető
  • Emellett pedig a FidelityFX Super Resolution 3 támogatás is bekerül egy későbbi frissítéssel

Hiába az elképesztő anyagi siker, a Starfield által nyújtott élmény még közel sem nevezhető kifogástalannak, "köszönhetően" a csak később érkező funkcióknak. Jó lenne például, ha végre hivatalos formában is bekerülnének a városi térképek, hogy tudjuk, merre van az arra, de emellett az Nvidia DLSS támogatást is rengetegen kérik, amit már a megjelenést követően be is ígért a Bethesda. A felskálázási technológiára szerencsére már nem kell olyan sokat várniuk a PC-seknek, a stúdió ugyanis egy X-bejegyzésben közölte a jó hírt, miszerint jövő héten gördül ki a garázsból a legújabb frissítés, amely a hőn áhított DLSS-t is magával hozza – bár egyelőre sajnos nem mindenhol.

A javítás ugyanis első körben csak a Steam Beta keretében lesz elérhető a felhasználók számára, így kezdetben csupán azok élvezhetik a technológia előnyeit, akik a Valve áruházából szerezték be az RPG-t. Emellett HDR kalibráció és további optimalizálás is várja majd a számítógépes felfedezőket, egy később érkező frissítéssel pedig FidelityFX Super Resolution 3 támogatás is bekerül a programba. Technológiai fronton tehát kezd kiforrottá válni a Starfield (bár én személy szerint többször is tapasztaltam már lassulást és szaggatást Xbox Series X-en, de fagyások is előfordultak), szóval szeretettel várjuk a modkészletet, valamint a tartalmi bővítéseket. Na meg persze a városi térképeket, ezt muszáj még egyszer kihangsúlyozni.