• Új fejlesztői naplót kapott a Jurassic World Evolution 2
  • Megismerkedhetünk a kampánnyal és a Káosz játékmóddal

A Jurassic World: Bukott birodalom azzal ért véget, hogy több tucat dinoszaurusz szabadult rá az Egyesült Államokra, miközben többet eladtak és széthordtak a világban – köztük egy jó adag DNS-sel és a dinoszaurusz klónozás technológiájával, ami talán még nagyobb veszélyt jelent, mint a tény, hogy egy tyrannosaurus vagy egy velociraptor szabadon cselleng.

A Jurassic World Evolution 2 kampánya itt veszi fel a fonalat. Mi egy ügynököt alakítunk, aki az Evolution 2 menedzser csapatával, valamint Owen Grady-vel és Claire Dearinggel karöltve vállalja, hogy összefogdossa és elkülöníti a kóbor dínókat. Szóval a kampányban ezúttal nem egy újabb Jurassic Parkot kell felhúznunk, hanem el kell kapnunk az állatokat és biztosítanunk kell, hogy ne jelentsenek veszélyt az emberekre, miközben biztonságban maradnak. Persze a feladatunk rengeteg dolog fogja megnehezíteni, ezek közül az egyik a környezet lesz.

Emellett kapunk egy úgynevezett Káosz játékmódot is, ami a filmek egyes szakaszait gondolja újra „mi lett volna ha” vonalon. Például kideríthetjük, hogy mi lett volna ha elkészül Az elveszett világ: Jurassic Parkban látott San Diego-i dínópark. Minderről most többet is megtudhatunk a legújabb fejlesztői naplóból