• Kamija Hideki bocsánatot kért a Scalebound miatt a rajongóktól
  • Elismerte, hogy akkoriban nem voltak elég felkészültek a megvalósítására

2017-ben kellett végső búcsút vennünk a látványosnak ígérkező Xbox-exkluzívtól, a PlatinumGames gondozásában készülő Scaleboundtól, ami a helyzet jelenlegi állása szerint már soha nem fog megvalósulni. A játék kapcsán most a fejlesztői oldalról Kamija Hideki szólalt meg ismét a Cutscenes interjújában, ahol hivatalosan is elnézést kért készítőként és a PlatinumGames tagjaként a rajongóktól és a Microsofttól, amiért ilyen csúfos véget ért a projekt. 

Elmondása szerint a Scalebound készítésekor egyszerűen nem voltak még elég tapasztaltak, ráadásul mivel egyrészt az Unreal motorjára építettek, másrészt egy olyan játékot, ami online funkciókon alapul, melyben szintén nem igazán voltak jártasak, és végül egyszerűen nem tudtak felülkerekedni ezeken a kihívásokon.