• Késik a Scalebound
  • Csak 2017-ben lesz premier
  • A PlatinumGamesnek több idő kell

Ha minden igaz, akkor ez 2016 első olyan híre, ami egy nagy, AAA-kategóriás játék késéséről számol be. A program a Scalebound, amely 2014-ben mutatkozott be, de egy teljes évnek kellett eltelni ahhoz, hogy valami lényegi újdonságot lássunk -- a 2015-ös Gamescom során mozgás közben is láthattuk a PlatinumGames (MadWorld, Bayonetta, Vanquish) alkotását, az új évet azonban a csapat rögtön egy rossz hírrel kezdte:

csak 2017-ben jelenik meg a Scalebound.

Habár a fejlesztés jól halad, ez a PlatinumGames eddigi legnagyobb és legambiciózusabb projektje, így ha az elvárásoknak megfelelő programot akarnak készíteni több időre van szükségük. A 2016 végére ígért játék így átcsúszik a jövő évre, ezzel ugyanis már garantálható, hogy minden izgalmas és innovatív ötletet be tudjanak építeni. A csapat természetesen megköszönte a rajongók támogatását és türelmét.