• Április 22. helyett csak június 3-án jelenik meg az Assetto Corsa PS4-re és Xbox One-ra
  • A fejlesztők az átiratok tökéletesítésére fordítják az így kapott extra időt
  • Assetto Corsa PC-s teszt

Bár még csak pár hete jelentette be az olasz Kunos Simulazioni, hogy a PC-kre 2014. év végén megjelent Assetto Corsa április 22-én debütál PS4 és Xbox One masinákon, a mai napon szomorú hírrel szolgált a fejlesztőcsapat: több hónapot késnek a konzolos portokkal.

A szűkszavú sajtóközleményben csupán annyit árult el a játékot kiadó 505 Games és a Kunos, hogy további időre van szükségük ahhoz, hogy a lehető legcsiszoltabb élményt nyújtsa az Assetto Corsa konzolokon is, ezért június 3-ra halasztják a megjelenés időpontját. Azt figyelembe véve, hogy mindössze 27-en dolgoznak a cégnél, talán nem is olyan meglepő ez a fejlemény.

Marco Massarutto a stúdió társalapítója korábban már elmondta, hogy minden fronton szeretnék hűek maradni a PC-s verzióhoz, főként ami az elképesztően élethű vezetési élményt és a menettulajdonságok módosításának tengernyi opcióját illeti, ezért a felhasználói felület modernizálását és néhány apróbb hiba kijavítását leszámítva nem is terveznek új tartalmakat és funkciókat a PS4-es és Xbox One-os átiratokhoz. Persze a kiemelkedő vezetési élménynek, a több mint 90 versenyautónak, a 27 különböző pályának, az összes eddigi DLC-nek, illetve az egy- és többjátékos opcióknak köszönhetően azért így is jó időre elegendő elfoglaltsággal szolgál majd a játék a nyár elején.