• Készül a Ghost of a Tale 2
  • A fejlesztő az első képet is megosztotta
  • Unity helyett az Unreal Engine 5-öt használja majd

A 2018-as év egyik meglepetésjátéka volt a Ghost of a Tale, amit mindössze egyetlen ember, Lionel Gallat készített. A lopakodásra kihegyezett akciójátékban egy szürke kisegeret, Tilót kellett terelgetnünk, kinek célja, hogy megtalálja feleségét, Merrát. A kalandnak egy középkori világ adott otthont, amelyben különféle állatok uralnak mindent – különös tekintettel a patkányokra, akik egy korábbi árulás miatt igencsak neheztelnek az egerekre. A SeithCG alkotása rendkívül jó fogadtatásban részesült a megjelenésekor, nem sokkal később pedig konzolokra is megérkezett, a folytatásra viszont azóta maximum csak utalások voltak.

Egészen mostanáig, a fejlesztő ugyanis egy meglehetősen hangulatos képpel jelentette be tegnap, hogy már fejlesztés alatt áll a Ghost of a Tale 2. A fotón a főhős körözési plakátja látható, a környezet pedig eléggé hasonlít az első epizód kezdő helyszínéül szolgáló börtönre, érdemi információ azonban nem derült ki sem a történetről, sem pedig a játékmenetről. Az viszont biztos, hogy a folytatás már nem a Unity-t, hanem a manapság kimondottan népszerű Unreal Engine 5-öt használja majd.