• Elindult a Kimi's Creator Challenge
  • Kimi Raikkonen számára kell megtervezni egy versenycipőt
  • Az Acer a verseny végén elárverezi a győztes alkotást

Újabb fejezetéhez érkezett az Acer és az Alfa Romeo Racing együttműködése, a felek bejelentették ugyanis, hogy elindult a Kimi's Creator Challenge, melyben 15 országból (köztük hazánkból) vehetnek részt az önkéntes alkotók. A cél egy versenycipő megtervezése, melyet a Forma-1-es istálló világbajnok pilótája, Kimi Raikkonen fog viselni az egyik közelgő nagydíjhétvégén.

kimi-raikkonen-kozremukodesevel-indit-jotekonysagi-akciot-az-acer.jpg

A beérkezett pályaművekből online szavazást követően egy három tervből álló szűkített listát fognak létrehozni, a végső győztest pedig egy zsűri (Frédéric Vasseur, az Alfa Romeo Racing csapatfőnöke, Hajo Blingen, az Acer Europe marketing alelnöke, Daniela Vignale, a Sparco motorsport menedzsere és maga Kimi Raikkonen) fogja kiválasztani. Ezt a pilóta aláírja, majd egy hozzá illő ConceptD 7 notebookkal együtt elárverezik, a bevételt pedig a Save the Children gyermekjogi szervezet fogja megkapni.

“Az Alfa Romeo Racing ORLEN-nel való partnerség egy olyan lehetőséget teremt számunkra, melynek hatására új szinten működhetünk együtt az alkotókkal/kreatívokkal, miközben növeljük az Acer CSR elkötelezettségét. A gyermekek oktatásának támogatása reménnyel és lehetőségekkel teli jövőt biztosít számukra, és megerősíti az ehhez hasonló erőteljes partnerségek fontosságát. Hálásak vagyunk a Save the Children munkájáért, és büszkék vagyunk arra, hogy az Acer támogathatja azt. Az Acer felsőkategóriás ConceptD munkaállomás megoldásai által inspirálva hagytuk, hogy az alkotók ténylegesen alkotók lehessenek, megtervezhessék Kimi versenycipőjét, kibontakoztathassák kreativitásukat és önkifejezésüket, és ami a legfontosabb: mindezt egy fontos ügy érdekében” – mondta Hajo Blingen, az Acer EMEA marketing alelnöke.

"A partnereink közötti szinergiák megteremtése mindig is a csapat kereskedelmi részlegének egyik fő célja volt. Nemcsak abban segítünk partnereinknek, hogy hatásos kampányok révén értéket teremtsenek, hanem abban is, hogy maximalizáljuk a befektetésük megtérülését azáltal, hogy partnereink megfelelő szerződéses eszközeit a leghatékonyabb módon használjuk fel. Ezzel a konkrét projekttel a magasztos cél fogalmát a rászoruló gyermekek közvetlen támogatása testesíti meg a jótékonysági partnerünkkel, a Save the Childrennel való kapcsolatunk révén. Nemcsak nagyon jól éreztük magunkat ennek a projektnek a kifejlesztésében, hanem azt is tudjuk, hogy jót teszünk. Számunkra ez a tökéletes egyenlet, amikor a partnerség aktiválásáról van szó" – mondta Yan Lefort, az Alfa Romeo Racing kereskedelmi igazgatója.

A versenyben való részvételhez szükséges sablon és az egyéb tudnivalók erről a weboldalról érhetőek el. A győztes jutalma egy ConceptD Creator Studio lesz, amely egy ConceptD 300 munkaállomást és egy CP3 monitort tartalmaz.