A híres rendező azt is nyilatkozta, hogy elégedett azzal, ahogy a játékokban egyre jobb sztorikat agyalnak ki. „Eddig a játékok szegény rokonai voltak csak a minőségei filmeknek a történetmesélés terén, de úgy tűnik, hogy végre megfordul ez a tendencia. A játékoknak köszönhetően úgy érezheted magad, mint egy regényíró.”
Arról nem nagyon volt hajlandó Miller beszélni, hogy milyen stílusú játékkal lesz majd dolgunk. „Ez egy hibrid játék. Maga a játékmenet és az érzelmi beleélés is érdekel. Kíváncsi vagyok, mennyire tudjuk azt elérni, hogy a karakterek sorsa igazán érdekeljen.”
És hogy mit keres Miller a játékfejlesztő szerepében? „Egy filmes történetmesélő, aki ért hozzá, hogy mitől jó egy sztori erős hatással lehet a játékok fejlődésére” -– fejezte be az interjút.
Mondjuk, azért azt remélem, hogy nem egy poszt-apokaliptikus szerepjátékot készítenek, mert az már megvolt, köszönjük szépen...
Mad Max 2 brutális nyitójelenet