• Kibővülnek a Netflix új Basic with Ads konstrukciójának lehetőségei
  • A szolgáltató elégedett a csomag eddigi eredményével

Tavaly novemberben indította útjának a Netflix olcsóbb, de cserébe reklámokkal dúsított és egyelőre több tekintetben is korlátozott új előfizetési konstrukcióját, melyet egyelőre csupán néhány országban vezetett be kísérleti jelleggel, azonban az eddigi eredmények alapján jó lépésnek bizonyult. A szolgáltató pénzügyi beszámolója szerint ugyanis elégedett a Basic with Ads néven futó konstrukció teljesítményével, amit most új módon próbál még csábítóbbá tenni.

netflix00.png

A Basic with Ads előfizetői ugyanis a korábbi 720p helyett már 1080p felbontásban élvezhetik kedvenceiket, ráadásul egyszerre akár két eszközön is, legalábbis Kanadában és Spanyolországban, rövidesen pedig a 12 további piacon is elérhető lesz ez az új lehetőség. A Netflix arról egyelőre nem közölt részleteket, hogy mikor tervezi további régiókban, köztük Magyarországon is bevezetni az új konstrukciót.