Tegnap ellepték a netet a Mass Effect: Andromeda karaktereinek „érdekes” arcanimációiról és mozgásáról készült vicces videók és gifek. A mozgási animáció furcsaságai valószínűleg csak olyan ritka bugnak számít, mint mondjuk amikor a Mass Effect 3-ban Shepard lassítva mozog a Normandy fedélzetén, viszont a mimikával már láthatóan komolyabb, állandóbb gondok vannak. Sok karakter mintha nem is rendelkezne arcanimációval, mások meg egyenesen mosolykeltő pofákat vágnak, ami addig nem baj, amíg nem az apja haláláról diskurál a karakter.

Mivel a Bioware megígérte az első gameplay-trailer után, hogy fejlesztik a mimikát, és ez a próbaváltozatban láthatóan nem történt meg, sokan remélték, hogy majd az első napi patch lesz az, ami kicsit lecsiszolja ezt a furán működő rendszert. Nos, nem így lesz, ugyanis Ian Frazier vezető dizájnertől megtudtuk, hogy már az EA/Origin Accessben elérhető build is tartalmazza a javítást, sőt, az előtölthető fájlok közt is ott van.

Szóval, amit a próbaváltozatban látunk, azt fogjuk március 23-án is látni a Mass Effect: Andromedában. Persze javítás lesz, ezt Frazier letisztázta a kérdések láttán, de azok jelenleg még készítés alatt állnak, szóval még az sem biztos, melyik folt mit fog javítani. Persze azért még nem jött el a világvége, ettől a Mass Effect: Andromeda még lehet nagyszerű játék, a fura arcanimációt is megszokhatjuk – az más kérdés, hogy ha már drága pénzért játékot veszünk, a hibákat talán nem megszokni kéne –, szóval azért még ne temessük el szegény Andromedát. A próbakör után kifejezetten jók a visszajelzések eddig.