A Red Dead Redemption 2 tele van kemény, nehezen emészthető (a végéhez közeledve pedig szívszorító) pillanatokkal, a szó szerint elhavazott nyitány pedig tökéletesen megadja az alaphangot, hiszen nem sok vidámság vár ránk az első néhány órában. Ebből kiindulva már-már hihetetlennek tűnik, de eredetileg bizony ennél is durvább lett volna a világ egyik legkelendőbb játékának prológusa, erről maga a Rockstar Games társalapítója, Dan Houser beszélt Lex Fridman néhány nappal ezelőtti podcastjében.
„Volt egy rész az RDR elején, ahol [Arthurnak] született egy babája, aki sajnos meghalt, de végül kivágtuk, mert túl keménynek találtuk” – mondta Houser. „Nem igazán szimpatizált azzal az alkalmi barátnőjével, akitől gyermeke született, ami kimondottan taszítóvá tette őt az elején, még érdekesebbé varázsolva ezzel a megváltás felé vezető utat” – tette hozzá, kiemelve, hogy eladhatóság szempontjából a kivágás volt a helyes döntés. Az eleve nem túl szerethető Arthur Morgant tehát még antipatikusabb figurának szánták a készítők, ám rögtön egy csecsemő elvesztésével indítani egy játékot még a Rockstar Games-től is meredek lett volna, függetlenül attól, hogy a vadnyugat nem az idilli történeteiről volt híres. Remélhetőleg a Houser szerint szinte biztosan elkészülő Red Dead Redemption 3-ban sem akarnak minket ilyen jelenetekkel sokkolni az alkotók.
A borítóképek forrása: Rockstar Games, Steam


