• Az AMD vár a ray tracing bevezetésével
  • Majd akkor lesz, ha minden kártyájukon megéri implementálni

A 7 nanométeres csíkszélességgel gyártott Vega kártyák bejelentése kapcsán interjúvolta meg a 4gamer.net az Dawind Wang-et, az AMD Radeon Technologies Groupjának igazgatóját. Az úriember ugyan nagy jóslatokba nem bocsátkozott a jövőt illetően, de egyértelművé tette, hogy nekik nem sietős felszállni erre a vonatra.

„Az AMD garatáltan reagálni fog a ray tracingre. Pillanatnyilag az offline CGI gyártási környezet gyorsítására helyezzük a hangsúlyt, melyet az ingyenes Radeon ProRender tesz elhetővé. A ray tracinget használó játékok támogatása mindaddig nem halad, amíg a teljes termékpalettánkon nem tudjuk kínálni azt.”

Magyarán kivárásra játszanak, és ha beválik az Nvidia számítása, csak akkor kelnek versenyre vele, addig is az üzleti szektorra fókuszálnak. Eközben mi még mindig a Microsoft DirectX 12 API-jának frissítésére várunk, mellyel végre talán élesben is láthatjuk a technológiát a korábban már belengetett játékokban

amd-rx-cg.jpg