• Megérkezett a Starfield 1.8.86-os frissítése
  • Ami elhozta a várva várt DLSS támogatását
  • Emellett pedig azonnal elfogyaszthatóvá váltak az ételek és italok
  • A hibajavítások mellett pedig az NPC-k szemein is változtattak

Szépen lassan kikupálódik a szeptemberben megjelent Starfield, ami egyáltalán nem meglepő, hiszen Todd Howard nemrégiben elárulta, hogy a Bethesda Game Studios több mint fele még mindig a kissé csalódást keltő szerepjátékon ügyködik. A csapat már korábban megígérte, hogy záros határidőn belül megérkezik a régóta várt DLSS támogatás, amire nem is kell tovább várni, mivel tegnap befutott az 1.8.86-os frissítés, ami a programba varázsolta az Nvidia felskálázási technológiáját. Ez azonban nem minden, hiszen emellett javult a stabilitás (remélhetőleg Xboxon is, mivel nálam például rengetegszer fagyott ki a játék) és a teljesítmény is, plusz megkaptuk a HDR kalibrációt, szóval számos javulást tapasztalhatunk technikai fronton, miután lecsorgott az update. Szerencsére azonban játékmenet terén is történt egy felettébb örvendetes változtatás. 

chunks.png

Nevezetesen, hogy immáron nem kell többé a tárgylistában kotorásznunk ahhoz, hogy teletömjük a főhősünk bendőjét, mivel megjelent a "fogyasztás" gomb, így már az asztalról is belakmározhatunk, nem kell előtte felvennünk az ételeket és italokat. A városi térképek (melyekre egyébként továbbra is türelmesen várunk) mellett ez volt az egyik legnagyobb kérés a rajongók részéről, szóval örvendetes, hogy a Bethesda nem hagyta figyelmen kívül a panaszokat. Szintén mosolyt csalhat az arcunkra (vagy épp elszomoríthat minket, nézőpont kérdése), hogy a stúdió javított valamennyit az NPC-t (pontosabban a tömegben kószáló karakterek) szemein, így már nem fogjuk úgy érezni a városok utcáin bolyongva, hogy mindenki ránk vadászik a tekintetével. Tovább javult tehát a csapat legújabb nagy dobása, de azért messze még a cél – reméljük, hogy a jövőben is ilyen ütemben érkeznek majd a tapaszok.