Hamarosan Lara Croft esztétikus formáit már a PlaySation-tulajdonosok is újra élvezhetik, ráadásul a PS4 Pro konzolon nem akármilyen látvány mellett. 4K TV-n játszva a megnövekedett felbontással járó erőforrásigény okán még a fejlesztett hardver sem képes a PC-s verzió maximális beállításaival vetekedő látványorgiára, viszont ezt a magas felbontás némileg ellensúlyozza.

PC-n a látvány nagyjából minden téren egy picivel részletesebb, mint Prón, és 4K esetén természetesen maximum csak 30 FPS-t tud elérni a játék. Sok látványelem (árnyékok, textúrák, fények, tűz) nagyjából a már létező Xbox One verziónál látott színvonalon mozog, valamint a felbontás sem natív UHD. A témában jártas és hozzáértő Digital Foundry csapata részletesen kifejti véleményét a különbségek tekintetében az alábbi videóban.

Bár a látvány némileg elmarad a PC-s verzió maximumához képest, de a látottakra így sem lehet sok panasz. Az eredeti PS4-hez képest komoly javuláson átesett hardver még így is komoly limitációkkal küzd, de az árához, és határaihoz mérten úgy tűnik, hogy megéri majd az árát, mivel a lehetőségekhez mérten aránylag szép külsőt biztosít a játék számára, és ez remélhetőleg nem csak a legfrissebb Tomb Raider esetén lesz így. Szerencsére a Mass Effect: Andromeda 4K-s játékmenet-videója is bizakodásra adhat okot.

Valószínűleg az 1080p-s TV-vel rendelkező PS4 Pro-tulajok sem szomorkodhatnak majd, hiszen konzoljuk alkalmazkodni fog az általuk használt kijelző képességeihez, és az így felszabadult hardveres erőforrásokat a látványelemek és effektek minőségének fokozására használja majd a gép. Erről még nem érkezett bemutató a Rise of the Tomb Raider esetében, de valószínűleg ez kompenzálja majd az alacsonyabb felbontást, és így mindenki jól jár.

Croft kisasszony látványos belépője a Sony gépeken 2016. október 11-én lesz esedékes.